Cloud rješenje
Go Hotel omogućuje da smanjite svoje troškove i upravljate svojim hotelom bez kompromisa. Osmišljen je kako bi vam pomogao organizirati poslovanje, mijenjati stvari brzo i jednostavno, kada je to potrebno. Upravljati svime sa jednog mjesta i sa bilo koje lokacije.

Kako nam Go Hotel može pomoći u vlastitoj promociji i prodaji (marketingu)?

Mi vas povezujemo sa svim oblicima online prodaje, koji rade usklađeno sa vašim FrontDesk-om. To u osnovi znači da ako imate “sobe za prodaju” u vašem hotelu, Vaši klijenti će biti u mogućnosti rezervirati vašu uslugu te će biti dostupni na GDSs na više od 500.000 putničkih agenata + 1000s web stranica za online rezervacije koji su povezani s njima, ali i na svojoj web stranici. Sigurno možete iskoristiti to kao prednost ,uz podršku našeg stručno osposobljenog osoblja koje će vam pomoći da ostvarite najbolji učinak.

Maksimalan učinak
Uživat ćete raditi na Go Hotel – u koji vam omogućuje centralizirano upravljanje operacijama. Bilo da su to FrontDesk zadaci, ili upravljanje distribucijom u cilju ostvarenja što veće prodaje, to ćete učiniti uz minimalne napore i muke. Automatizirajte svoj svakodnevni rad, i dobiti ćete vremena da se usredotočite na područja rasta

Go Hotel će vas osloboditi od pritisaka oko potrebe za više radnika. Uz sav rad na jednom sustavu, možete se nositi s puno više posla uz manje ulaganja.

Potrebno je manje od 10 minuta da krenete sa radom.

Go Hotel glavne značajke:

– Jednostavna prijava i odjava gosta
– Grupne rezervacije
– Jednostavno izdavanje ponuda, rezervacija i računa.
– Jednostavno izdavanje računa za primljeni predujam
– brz pregled svih potrebnih informacija na jednom ekranu
– rad od kuće ili sa bilo kojeg računala
– Pregled soba na grafičkoj vremenskoj liniji
– Definiranje cjenika, usluga i dodatnih usluga

– Prijava gostiju Ministarstvu Unutarnjih Poslova

– Prijava gostiju Turističkoj Zajednici
– Pregled gostiju (Po imenu i prezimenu, Po državi, Po razdoblju boravka, Po statusu)
– Ispis knjige stranih gostiju, domaćih gostiju
– Ispis cijene u eurima na računima, rezervacijama i predračunima
– fiskalizacija računa
– Izvještaji ( Ispis dolazaka, ispis odlazaka, popunjenost na dan, odlasci na dan, pregled prometa…)
– GDS (Global Distribution System)