Servis i tehnička podrška tvrtke BIOS ICT d.o.o.  pružaju usluge isporuke, instalacije, održavanja, servisiranja osobnih stolnih i prijenosnih računala, radnih stanica, pisača i multifunkcijskih uređaja, pripadajuće periferne mrežne opreme, poslužitelja i uređaja za pohranu podatka, kao i izradu te izvođenje cijelih projekata i sustava. Servis pruža i usluge otklanjanja tehničkih kvarova na opremi koji mogu biti izazvani radom neispravnih dijelova ili neadekvatnim upravljačkim programima, kao i usluge otklanjanja kvarova i nedostatka u radu operativnih ustava i pripadajućih aplikativnih rješenja.

 

Kroz vlastite urede i mrežu poslovnih partnera, zaposlenici servisa tvrtke BIOS ICT d.o.o., u mogućnosti su, svakom korisniku, pružiti najkvalitetniju i prilagođenu usluga servisa i tehničke podrške za široku paletu informacijsko-komunikacijske opreme na području cijele Republike Hrvatske.
BIOS ICT d.o.o. korisnicima omogućuje prijavu incidenta, tj. zahtjeva za intervenciju:

  • Telefonskom prijavom na telefonski broj CRM Help Deska, radnim danom od 8:00 do 16:00, na broj +385 (0)21 344 349
  • Prijave izvan radnog vremena koje zaprima dežurni tehničar ili inženjer
  • Prijave putem elektroničke pošte na e-mail: podrska@bios-ict.hr